2012. június 12., kedd

Napocska projekt

Mint fiús anyuka lelkesen, és hihetetlen nagy csodálattal szoktam nézegetni az oviban a kislányok rajzait, amivel naponta meglepik a szüleiket. Én már annak is örülök, ha már egyáltalán Ábel rajzolt valamit, akkor pedig kifejezetten ha fel is ismerem, amit a lapra pingált.
Hááát eljött ez a nap is, és olyan boldog voltam! Olyannyira, hogy ezt meg is örökítettem!

A Te rajzolsz, én varrok projektről (ahol én is varrok) már biztosan sokat hallottatok, ez adta az ötletet.

A rajz és a kész mű! :)

Amikor megvarrtam, megnézte, aztán ment játszani. Kicsit rosszul is esett. Aztán eltelt kis idő, elkezdett vele játszani, estére ki nem engedte volna a kezéből. Ölelgette, vele aludt, még fürdeni is vitte magával. Olyan megható volt, de komolyan, főleg, hogy ő a plüssöket annyira nem értékeli. Most láttam igazán rajta, hogy mennyire fontos egy ilyen figura egy kisgyereknek! Éreztem rajta hogy mennyire boldog, és mennyire örült neki.




Nézzétek meg hogy készült a remekmű! A profi munkáért köszönet Davenek, és Atesznak! A kisfilmünket megnézhetitek itt.



1 megjegyzés: