2012. június 7., csütörtök

Bemutatkozik: Vancsavarr

Meseszépek, gyönyörűek, amikor megláttam Ancsa munkáit csak ámultam, hát ámuldozzatok ti is!


Amrein Anikóként születtem, férjemtől kaptam ajándékba a Varga vezetéknevet.
Négy lurkót nevelgetünk egy vidéki parasztházban, ami ugyan apró, de szerencsére az udvara tágas. Mivel mindannyian igazi örökmozgók, máshol nem is tudnánk elképzelni. 
 

Óvodásként arra gondoltam, hogy ha megnövök, óvónéni leszek, és akkor nem kell majd dolgoznom, mindig tudok játszani :) 
Így az óvóképzőn kötöttem ki, ott meg kíváncsi lettem, hogy mi újság a nagyobb gyerekeknél? Tanítónak tanultam, majd rajztanárnak, és olyan szerencsém volt, hogy minden korosztállyal tudtam dolgozni (mert azért mégsem csupa játék ez a pedagóguslét), 2 évestől a 22-ig. 

Minden helyen foglakoztatott, hogy a környezetemet (otthonomat, csoportszobát, osztálytermet) hogyan tudnám szebbé tenni. 

Én a textilekbe szerettem bele, ebben az anyagban találtam meg erre a lehetőséget. Mikor otthon már nem tudtam felrakni több függönyt, falvédőt, faliképet, díszpárnát, varrott tárgyaim másokhoz is elkerültek.

Ancsa szépségeit megnézhetitek honlapján, és követhetitek facebook oldalán is.
 


 

2 megjegyzés: